Schemat współpracy
Diagnoza przedsiębiorstwa pozwala zdobyć świeże spojrzenie ekspertów na firmę. Realizacja polega na zbieraniu i analizie danych oraz obserwacji procesów. Doświadczeni eksperci namierzą źródła marnotrawstwa oraz przygotują rekomendację kluczowych zmian dla organizacji.
Jak zaczynamy współpracę?
Etap 0 (2-4h)
Spotkanie wprowadzające — w formie zdalnej, lub stacjonarnie. Jego głównym celem jest maksymalne zanurzenie się w realia firmy i zapoznanie z konsultantem.
Podczas tego etapu, analizujemy dostępne dane i informacje o firmie, co pozwala na opracowanie wstępnego planu działania.
Etap 1 (1-3 dni)
Spojrzenie z zewnątrz na Twoją firmę, obserwacja procesów, analiza kluczowych wskaźników.
W ramach tego etapu możemy też skupić się już na wybranym obszarze lub konkretnym problemie, który wymaga działań doskonalących.
Po etapie 1 otrzymasz od nas propozycje dalszej współpracy.
A co po diagnozie?
Etap 2
Współpraca minimum 3-miesięczna – na bazie doświadczenia wiemy, że jest to optymalny czas, aby zapewnić korzyści.
W ramach współpracy działamy projektowo (Nie płacicie z góry za współprace, tylko za wspólnie wybrane projekty).
Przykłady projektów: zwiększenie rentowności, skrócenie czasu dostawy czy skuteczne wdrożenie pracownika.
Etap 3
Współpraca długoterminowa. Na tym etapie dobrze znamy Wasze codzienne bolączki i możliwości. Współpraca jest elastyczna i dostosowana do potrzeb.
Czas trwania — nie krótsza niż 3 miesiące. Regularne spotkania, minimum raz w tygodniu.
Na jakie wyzwania odpowiadamy?
Przychód firmy rośnie, a zysk stoi w miejscu.
Rosnąca liczba zamówień, a za mało czasu na realizację.
Brak narzędzi do podejmowania decyzji w zakresie obciążanie, dostępności ludzi oraz materiałów.
Rozwój firmy uzależniony jest od właściciela. Jest on jedynym impulsem do rozwoju firmy.
Ludzie w firmie miesiąc w miesiąc poświęcają mnóstwo czasu na przygotowywanie różnych raportów.
Brak bieżącej informacji o postępie produkcji (Kto, kiedy, co i ile zrobił oraz co ma robić).
Kierownicy nie mają kompetencji do wdrażania nowych pracowników — nie wiedzą, jak to robić.
W magazynie znajduje się ogromna ilość zapasów — po czasie wiele z tych materiałów jest utylizowanych.
Przykład realizacji
Wyzwanie – rosnąca liczba zamówień, za mało czasu na realizację.
Ile to kosztuje?
ETAP 0 (2h – zdalnie) | Spotkanie Kick off. Zapoznanie z konsultantami i doprecyzowanie potrzeb |
---|---|
ETAP 1 – dzień 1 (stacjonarnie) | Przegląd dostępnych danych, spotkanie z kierownikami i analiza czynności w systemie. |
ETAP 1 – dzień 2 (stacjonarnie) | Szczegółowa obserwacja procesów, problemy organizacyjne i marnotrawstwa, rozmowy z pracownikami, zebranie materiałów do pracy warsztatowej. |
ETAP 1 – dzień 3 (stacjonarnie) | Praca w grupie (kluczowe problemy i ich przyczyny, ustalenie planu działania i priorytetów). A także podsumowanie w gronie decydentów — wybór kluczowych projektów, ustalenie możliwości i formy dalszej współpracy. Efektem pracy są:
|
ETAP 2 (Współpraca projektowa) | Praca projektowa, przynosząca konkretne efekty.
|
ETAP 3 | Współpraca długoterminowa — doradztwo według potrzeb na godziny. |
Referencje
KAPS
„Zdecydowanie polecam współpracę z firmą Lean Action Plan, ponieważ stanowią merytoryczne i narzędziowe wsparcie do zarządzania firmy.”
Andrzej Aleksandrowicz
Prezes Zarządu
Cynamon Events Catering
„Całość współpracy przebiegała w formie partnerskiej, bieżącego zbierania feedbacku od zespołu na temat funkcjonalności i komfortu korzystania z aplikacji. Zdecydowanie polecam współpracę z Lean Action Plan. Są solidnym partnerem z dużym doświadczeniem.”
Emil Drożdż
Prezes Zarządu
„Serdecznie polecam współpracę z firmą Lean Action Plan. Jest to stabilny partner do współpracy wykraczający zaangażowaniem poza ramy projektu. Konsultanci w/w firmy proponują kreatywne rozwiązania oraz angażują ludzi utrwalając tym samym wprowadzane zmiany.”
Tomasz Gadomski
właściciel
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.