Schemat współpracy

Diagnoza przedsiębiorstwa pozwala zdobyć świeże spojrzenie ekspertów na firmę. Realizacja polega na zbieraniu i analizie danych oraz obserwacji procesów. Doświadczeni eksperci namierzą źródła marnotrawstwa oraz przygotują rekomendację kluczowych zmian dla organizacji.

Jak zaczynamy współpracę?

Etap 0 (2-4h)

Spotkanie wprowadzające — w formie zdalnej, lub stacjonarnie. Jego głównym celem jest maksymalne zanurzenie się w realia firmy i zapoznanie z konsultantem.

Podczas tego etapu, analizujemy dostępne dane i informacje o firmie, co pozwala na opracowanie wstępnego planu działania.

Etap 1 (1-3 dni)

Spojrzenie z zewnątrz na Twoją firmę, obserwacja procesów, analiza kluczowych wskaźników.

W ramach tego etapu możemy też skupić się już na wybranym obszarze lub konkretnym problemie, który wymaga działań doskonalących.

Po etapie 1 otrzymasz od nas propozycje dalszej współpracy.

A co po diagnozie?

Etap 2

Współpraca minimum 3-miesięczna – na bazie doświadczenia wiemy, że jest to optymalny czas, aby zapewnić korzyści.

W ramach współpracy działamy projektowo (Nie płacicie z góry za współprace, tylko za wspólnie wybrane projekty).

Przykłady projektów: zwiększenie rentowności, skrócenie czasu dostawy czy skuteczne wdrożenie pracownika.

Etap 3

Współpraca długoterminowa. Na tym etapie dobrze znamy Wasze codzienne bolączki i możliwości. Współpraca jest elastyczna i dostosowana do potrzeb.

Czas trwania — nie krótsza niż 3 miesiące. Regularne spotkania, minimum raz w tygodniu.

Na jakie wyzwania odpowiadamy?

Przychód firmy rośnie, a zysk stoi w miejscu.

Rosnąca liczba zamówień, a za mało czasu na realizację.

Brak narzędzi do podejmowania decyzji w zakresie obciążanie, dostępności ludzi oraz materiałów.

Rozwój firmy uzależniony jest od właściciela. Jest on jedynym impulsem do rozwoju firmy.

Ludzie w firmie miesiąc w miesiąc poświęcają mnóstwo czasu na przygotowywanie różnych raportów.

Brak bieżącej informacji o postępie produkcji (Kto, kiedy, co i ile zrobił oraz co ma robić).

Kierownicy nie mają kompetencji do wdrażania nowych pracowników — nie wiedzą, jak to robić.

W magazynie  znajduje się ogromna ilość zapasów — po czasie wiele z tych materiałów jest utylizowanych.

Przykład realizacji

Wyzwanie – rosnąca liczba zamówień, za mało czasu na realizację.

Ile to kosztuje?

ETAP 0 (2h – zdalnie)Spotkanie Kick off. Zapoznanie z konsultantami i doprecyzowanie potrzeb
ETAP 1 – dzień 1 (stacjonarnie) Przegląd dostępnych danych, spotkanie z kierownikami i analiza czynności w systemie.
ETAP 1 – dzień 2 (stacjonarnie)Szczegółowa obserwacja procesów, problemy organizacyjne i marnotrawstwa, rozmowy z pracownikami, zebranie materiałów do pracy warsztatowej. 
ETAP 1 – dzień 3 (stacjonarnie)Praca w grupie (kluczowe problemy i ich przyczyny, ustalenie planu działania i priorytetów). A także podsumowanie w gronie decydentów — wybór kluczowych projektów, ustalenie możliwości i formy dalszej współpracy.

Efektem pracy są:
  • tzw. zbiór „nisko wiszących owoców” – działania do wdrożenia od zaraz, niedostrzegane na co dzień
  • lista projektów mających na celu poprawę realizowanych procesów
  • plan transformacji obszaru (KPI)
ETAP 2 (Współpraca projektowa)Praca projektowa, przynosząca konkretne efekty.

  • Wzrost wydajności procesów o min 10%
  • Uwolnienie 20% czasu na procesy biurowe
  • Skrócenie czasu realizacji zleceń o 20%
ETAP 3Współpraca długoterminowa — doradztwo według potrzeb na godziny.
Doradztwo, projektowanie narzędzi, współpraca długoterminowa3 – 5 tys. PLN za dzień doradczy.
Szkolenia oraz warsztaty – dedykowane, w konkretnej tematyce 5 – 6,5 tys. PLN za dzień warsztatowy.
Koszty logistyki1,15 PLN / km

300 PLN – nocleg, w razie potrzeby

Kliknij i zobacz pełny opis kosztów

Referencje

KAPS

„Zdecydowanie polecam współpracę z firmą Lean Action Plan, ponieważ stanowią merytoryczne i narzędziowe wsparcie do zarządzania firmy.”

Andrzej Aleksandrowicz
Prezes Zarządu

Cynamon Events Catering

„Całość współpracy przebiegała w formie partnerskiej, bieżącego zbierania feedbacku od zespołu na temat funkcjonalności i komfortu korzystania z aplikacji. Zdecydowanie polecam współpracę z Lean Action Plan. Są solidnym partnerem z dużym doświadczeniem.”

Emil Drożdż

Prezes Zarządu

Unimet Automotive

„Serdecznie polecam współpracę z firmą Lean Action Plan. Jest to stabilny partner do współpracy wykraczający zaangażowaniem poza ramy projektu. Konsultanci w/w firmy proponują kreatywne rozwiązania oraz angażują ludzi utrwalając tym samym wprowadzane zmiany.”

Tomasz Gadomski
właściciel

Zobacz więcej referencji

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta