Elektroniczne Karty Kanban
CASE STUDY 238
Aplikacja do zarządzania kartami Kanban
Branża: Automotive
Obszar: Zmniejszenie czasu potrzebnego na uzupełnienie zapasów
Obszar dodatkowy: Zwiększenie efektywności osób dostarczających komponenty na stanowiska produkcyjne
Zatrudnienie: 200
Zredukowanie czasu oczekiwania na załadunek o 100%
Wyzwania klienta
Wdrożenie aplikacji: Elektroniczne karty Kanban u Klienta
Firma korzystała z tradycyjnego systemu Kanban z fizycznymi kartami do sygnalizowania zapotrzebowania na części i materiały. Chociaż teoretycznie system ten był skuteczny, miał kilka wad: zgubione, zniszczone lub źle umieszczone karty prowadziły do opóźnień produkcji i braków magazynowych na stanowiskach produkcyjnych. Aktualizacja i zarządzanie kartami ręcznie było pracochłonne. Dodatkowo proces uzupełniania pustych pojemników w tej formie był nieefektywny i niemierzalny.
Dzięki skutecznemu wdrożeniu aplikacji Elektroniczne karty Kanban i zastąpieniu nią kart fizycznych, informacje o zapotrzebowaniu natychmiastowo przesyłane są do magazynu, gdzie magazynier od razu może kompletować dany pojemnik. Projekt pozwolił na poprawę komunikacji oraz zwiększenie efektywności logistyka wewnętrznego. Logistyk po otrzymaniu informacji, że jego zamówienie zostało przygotowane, może natychmiast udać się po jego odbiór. Korzystanie z aplikacji i gromadzonych przez nią danych pozwala na mierzenie wydajności danych pracowników oraz wyciągania wniosków. Dzięki temu firma może wciąż zwiększać swoją efektywność i wydajność.
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.