Elektroniczne Karty Kanban
CASE STUDY 238
Aplikacja do zarządzania kartami Kanban

Zredukowanie czasu oczekiwania na załadunek o 100%
Wyzwania klienta
Wdrożenie aplikacji: Elektroniczne karty Kanban u Klienta
Firma korzystała z tradycyjnego systemu Kanban z fizycznymi kartami do sygnalizowania zapotrzebowania na części i materiały. Chociaż teoretycznie system ten był skuteczny, miał kilka wad: zgubione, zniszczone lub źle umieszczone karty prowadziły do opóźnień produkcji i braków magazynowych na stanowiskach produkcyjnych. Aktualizacja i zarządzanie kartami ręcznie było pracochłonne. Dodatkowo proces uzupełniania pustych pojemników w tej formie był nieefektywny i niemierzalny.
Dzięki skutecznemu wdrożeniu aplikacji Elektroniczne karty Kanban i zastąpieniu nią kart fizycznych, informacje o zapotrzebowaniu natychmiastowo przesyłane są do magazynu, gdzie magazynier od razu może kompletować dany pojemnik. Projekt pozwolił na poprawę komunikacji oraz zwiększenie efektywności logistyka wewnętrznego. Logistyk po otrzymaniu informacji, że jego zamówienie zostało przygotowane, może natychmiast udać się po jego odbiór. Korzystanie z aplikacji i gromadzonych przez nią danych pozwala na mierzenie wydajności danych pracowników oraz wyciągania wniosków. Dzięki temu firma może wciąż zwiększać swoją efektywność i wydajność.
KONTAKT
- Masz pytania o rozwój firmy, szkolenia lub współpracę? Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów.
- Odpowiemy najpóźniej następnego dnia roboczego.
- W zależności od tematu, zaprosimy Cię na krótką rozmowę telefoniczną lub spotkanie online – dzięki temu lepiej zrozumiemy Twoje potrzeby.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta

