Schemat współpracy
Jak zaczynamy współpracę?
Etap 0 (2-4h)
Spotkanie wprowadzające — w formie zdalnej lub stacjonarnie. Jego głównym celem jest maksymalne zanurzenie się w realia firmy i zapoznanie z konsultantem.
Podczas tego etapu, analizujemy dostępne dane i informacje o firmie, co pozwala na opracowanie wstępnego planu działania.
A co po diagnozie?
Etap 2
Współpraca minimum 3-miesięczna – na bazie doświadczenia wiemy, że jest to optymalny czas, aby zapewnić korzyści.
W ramach współpracy działamy projektowo (Nie płacicie z góry za współprace, tylko za wspólnie wybrane projekty).
Przykłady projektów: zwiększenie rentowności, skrócenie czasu dostawy czy skuteczne wdrożenie pracownika.
Etap 3
Współpraca długoterminowa. Na tym etapie dobrze znamy Wasze codzienne bolączki i możliwości. Współpraca jest elastyczna i dostosowana do potrzeb.
Na jakie wyzwania odpowiadamy?
Przychód firmy rośnie, a zysk stoi w miejscu.
Rosnąca liczba zamówień, a za mało czasu na realizację.
Brak narzędzi do podejmowania decyzji w zakresie obciążanie, dostępności ludzi oraz materiałów.
Rozwój firmy uzależniony jest od właściciela. Jest on jedynym impulsem do rozwoju firmy.
Ludzie w firmie miesiąc w miesiąc poświęcają mnóstwo czasu na przygotowywanie różnych raportów.
Brak bieżącej informacji o postępie produkcji (Kto, kiedy, co i ile zrobił oraz co ma robić).
Kierownicy nie mają kompetencji do wdrażania nowych pracowników — nie wiedzą, jak to robić.
W magazynie znajduje się ogromna ilość zapasów — po czasie wiele z tych materiałów jest utylizowanych.
Przykład realizacji
Wyzwanie – rosnąca liczba zamówień, za mało czasu na realizację.
Ile to kosztuje?
ETAP 0 (2h – zdalnie) | Spotkanie Kick off. Zapoznanie z konsultantami i doprecyzowanie potrzeb |
---|---|
ETAP 1 – dzień 1 (stacjonarnie) | Przegląd dostępnych danych, spotkanie z kierownikami i analiza czynności w systemie. |
ETAP 1 – dzień 2 (stacjonarnie) | Szczegółowa obserwacja procesów, problemy organizacyjne i marnotrawstwa, rozmowy z pracownikami, zebranie materiałów do pracy warsztatowej. |
ETAP 1 – dzień 3 (stacjonarnie) | Praca w grupie (kluczowe problemy i ich przyczyny, ustalenie planu działania i priorytetów). A także podsumowanie w gronie decydentów — wybór kluczowych projektów, ustalenie możliwości i formy dalszej współpracy. Efektem pracy są:
|
ETAP 2 (Współpraca projektowa) | Praca projektowa, przynosząca konkretne efekty.
|
ETAP 3 | Współpraca długoterminowa — doradztwo według potrzeb na godziny. |
Doradztwo, projektowanie narzędzi, współpraca długoterminowa | 3 – 5 tys. PLN za dzień doradczy. |
---|---|
Szkolenia oraz warsztaty – dedykowane, w konkretnej tematyce | 5 – 6,5 tys. PLN za dzień warsztatowy. |
Koszty logistyki | 1,15 PLN / km 300 PLN – nocleg, w razie potrzeby |
Co może pójść nie tak?
Nie chcemy funkcjonować w tonie niekończących się sukcesów, dlatego dzisiaj stawiamy kawę na ławę. Kliknij przycisk poniżej, a znajdziesz analizę kilku płaszczyzn, nad którymi musieliśmy popracować i w dalszym ciągu je szlifujemy. Czyli tak naprawdę będzie to lista zbiorcza wszystkiego, co potencjalnie może pójść nie tak.
… A co gdyby jednak nie skorzystać z usługi firm doradczych?
Jak inaczej moglibyśmy przejść przez proces optymalizacji i usprawnień?
To nie jest prosta decyzja. A w dodatku rozważania, jeszcze przed wcieleniem w życie, stawiają Cię przed wieloma scenariuszami. Kliknij przycisk poniżej, aby poznać alternatywy dla doradztwa Lean!
Referencje
KAPS
„Zdecydowanie polecam współpracę z firmą Lean Action Plan, ponieważ stanowią merytoryczne i narzędziowe wsparcie do zarządzania firmy.”
Andrzej Aleksandrowicz
Prezes Zarządu
Cynamon Events Catering
„Całość współpracy przebiegała w formie partnerskiej, bieżącego zbierania feedbacku od zespołu na temat funkcjonalności i komfortu korzystania z aplikacji. Zdecydowanie polecam współpracę z Lean Action Plan. Są solidnym partnerem z dużym doświadczeniem.”
Emil Drożdż
Prezes Zarządu
„Serdecznie polecam współpracę z firmą Lean Action Plan. Jest to stabilny partner do współpracy wykraczający zaangażowaniem poza ramy projektu. Konsultanci w/w firmy proponują kreatywne rozwiązania oraz angażują ludzi utrwalając tym samym wprowadzane zmiany.”
Tomasz Gadomski
właściciel
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.