DIAGNOZA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH
ETAP I
Konsultacje z kadrą zarządzającą
Charakterystyka procesów
Wymagania branży i rynku
Planowane zmiany i działania
Weryfikacja celów oraz wskaźników w firmie
ETAP II
Mapa procesów logistycznych
Analiza sekwencji operacji
Badania migawkowe
Chronometraż
Mapa procesów
ETAP III
Identyfikacja strat oraz potencjału do usprawnień
Weryfikacja sposobu komunikacji oraz raportowania w obszarach
Szczegółowa analiza kluczowych procesów
Identyfikacja czynności zbędnych w procesach
Identyfikacja problemów organizacyjnych
ETAP IV
Analiza systemu pod kątem optymalizacji
Analiza strat w procesach
Analiza obszaru logistyki
Analiza przepływu materiału oraz informacji
ETAP V
Raport podsumowujący diagnozę
Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa
Przedstawienie stanu obecnego
Działania Quick wins
Rekomendacje projektów wdrożeniowych
Potencjalne efekty i zyski z proponowanych projektów
Czas trwania:
3-5 dni
Raport w formie prezentacji
Identyfikacji marnotrawstw w procesach
Określenie priorytetów do optymalizacji
Wskazanie kierunku działań długoterminowych
„Świeże spojrzenie” ekspertów na firmę
Wyniki pomiarów procesów
Rekomendacje projektów i pomysłów optymalizacyjnych
Określenie efektów i wdrożenia
Długoterminowy Plan Działania (Action Plan)
Główne procesy: struganie, formatyzowanie, szlifowanie, cięcie, impregnowanie, wiercenie, zakuwanie
Założenia diagnozy: analiza przepływu materiału na hali produkcyjnej oraz propozycja przyszłego ustawienia maszyn, zmniejszenie nadmiernego transportu
Główne procesy: magazynowanie i cięcie
Założenia: zapewnienie zachowania zasady FIFO (pierwsze weszło, pierwsze wyszło), eliminacja możliwości popełnienia błędu przy 40 różnych rodzajach rur, eliminacja potencjalnych reklamacji, ułatwienie identyfikacji rur
Jeżeli chcesz, tak jak nasi klienci, rozwijać swoje przedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami i umów się
na spotkanie, na którym zostanie przedstawiona wizja Transformacji Lean.
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.