Zarządzanie reklamami na Amazon ADS

Branża

E-commerce

Zatrudnienie+200
ProdukcjaZakupy, logistyka, magazynowanie, sprzedaż
Główne procesyBieżące zgłaszanie problemów
ZałożeniaAutomatyzacja zarządzania płatnymi reklamami na Amazon ADS
20%

Średnia poprawa ACOS o 20%

100%

Oszczędzenie 1 etatu

Spojrzenie biznesowe to element, który wyróżnia konsultantów Lean Action Plan. Dostrzegają potencjał i są w stanie szybko wprowadzić, wspólnie z pracownikami, odpowiednie rozwiązania.

Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.

Straty klienta

  • Ręczna analiza i modyfikacja reklam

  • Wzrost liczby produktów generował dodatkowy etat do obsługi reklam

  • Ręczna analiza była obarczona dużym błędem

  • Rosnący budżet reklamowy nie przekładał się na bezpośredni zwrot z inwestycji

Podjęte działania

  • Import raportów z Amazon z danymi o kampaniach

  • Projektowanie scenariuszy zmiany BID wg ACOS, Clicks, CTR, Orders, Marży

  • Narzędzie do modyfikacji stawki BID wg ścieżki scenariuszowej

Uzyskane korzyści

Średnia poprawa ACOS o 20%

Możliwość skupienia się na kluczowych kampaniach i produktach

Oszczędzenie 1 etatu

Fot. 1 Scenariusze zmiany BID w reklamach AMAZON ADS

Fot. 2 Excel do zarządzania reklamami AMAZON ADS

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta