Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników
Szkolenie przedstawia szereg narzędzi umożliwiających dokonywanie zmian w postawach, nastawieniu i postrzeganiu przez pracowników codziennych obowiązków, celów i aktywności. Materiał został przygotowany na podstawie metody stosowanej w terapii pozytywnej oraz prowokatywnej. W obu przypadkach doprowadzamy do zmiany myślenia o sobie, otoczeniu oraz wykonywanych w pracy czynnościach. Efekt uzyskujemy dzięki modyfikacji perspektywy spojrzenia pracownika na trudności, problemy i wyzwania, z którymi spotyka się w pracy.
Problemy, jakie możemy rozwiązać
Zaburzenia komunikacyjne
Brak zaangażowania pracowników
Nieprzyjmowanie informacji zwrotnej przez pracowników
Brak wiedzy — jak przenosić odpowiedzialność na pracowników
Opór przed zmianą
“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”
Wprowadzenie
Pojęcie zaangażowania
Pojęcie odpowiedzialności
Korelacja satysfakcji z pracy i zaangażowania
Wartość szkoleń dla organizacji
Metoda Pozytywna – Definicja i historia
Schemat sposobu myślenia
Sposób myślenia a interpretacja sytuacji
Metoda Prowokatywna – Definicja i historia
Zastosowanie metod prowokatywnych w pracy z ludźmi (prowokacja, myślenie życzeniowe, wyolbrzymianie, wtórowanie czarnowidztwu, przeinaczenie, wyśmiewanie)
Przenoszenie odpowiedzialności na pracowników
Jak przesunąć odpowiedzialność do wewnątrz pracownika (przeciwne dowody, świadomość wpływu interpretacji na rzeczywistość, korzyści dla pracownika)
Egzekwowanie odpowiedzialności
Narzędzia do budowania zaangażowania pracowników
Transparentność firmy (znajomość misji, wizji i celów; jasny podział i zakres obowiązków i odpowiedzialności)
System nagród i kar
Reguła wzajemności
Praca na problemach
Poprzez dobór rodzaju zadania
Udzielanie feedbacku (pochwały i nagany)
Atmosfera współpracy i współzawodnictwa
Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.
Nabycie umiejętności radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Umiejętność budowania zaangażowania wśród pracowników
Wiedza, w jaki sposób skutecznie realizować cele szkoleniowe organizacji
Poprawa komunikacji wewnątrz organizacji
Praktyczne szkolenie warsztatowe dla menedżerów zakładów produkcji, specjalistów ds. kontroli, liderów zespołów, UR, specjalistów wsparcia i doskonalenia procesów w firmie.
Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.
Dodatkowe korzyści
Certyfikat ukończenia szkolenia
W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe
DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Schemat współpracy
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Sprawdź najnowsze wpisy
Jak zmniejszyć rotację pracowników produkcji?
Jak zmniejszyć rotację pracowników produkcji? Kierowniku, czy próbowałeś kiedyś zagłębić się w zjawisko fluktuacji pracowników w Twojej organizacji? Oczywiście nie chodzi tutaj o stwierdzenie faktu, że ona po prostu [...]
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników Kierowniku, zastanawiałeś się kiedyś dlaczego Twój zespół nie jest zgrany i ciężko jest Ci nad nim zapanować? Pracownicy wykonują zadania po swojemu, [...]
Jak angażować wszystkich pracowników w działania doskonalące
Jak angażować wszystkich pracowników w działania doskonalące POWRÓĆ DO NAGRANIA Z NASZEGO SPOTKANIA LIVE: DLA KOGO JEST TEN LIVE? osób, które chcą przekonać zarząd do ciągłego [...]
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.