WSPIERANE OBSZARY

PRODUKCJA

Podstawowy zakres naszych usług skierowany jest na doskonalenie procesów w obszarze produkcji, począwszy od organizacji poprzez optymalizację, na doskonałości kończąc.

Kluczowe korzyści

    Wzrost wydajności produkcji

    Redukcja kosztów produkcji

    Wzrost jakości wyrobów

LOGISTYKA

Efektywny sposób przepływu materiałów oraz procesu planowania znacznie przekłada się na rentowność firmy. Nasze działania w obszarze logistyki ukierunkowane są na eliminację zakłóceń z przepływu.

Kluczowe korzyści

    Redukcja czasu realizacji zleceń

    Wzrost wskaźnika realizacji dostaw na czas (OTD – On Time Delivery)

    Poprawa planowania i przepływu informacji

ZARZĄDZANIE

Skutecznie zarządzać, to znaczy podejmować decyzje na danych, faktach i liczbach, a zarazem inspirować, motywować i rozwijać swoich pracowników. W naszych działaniach łączymy te dwa aspekty zarządzania.

Kluczowe korzyści

    Minimalizacja kosztów prowadzenia działalności

    Wdrożenie wskaźników do zarządzania

     Poprawa organizacji procesów administracyjnych i produkcyjnych

SPRZEDAŻ

Obszar sprzedaży występuje w każdej firmie, nie zawsze jest kluczowy, ale za to jest najbliżej klienta. Nasze działania mają na celu usprawnianie procesów sprzedażowych oraz poprawę przepływu informacji pomiędzy pozostałymi działami firmy.

Kluczowe korzyści

    Wzrost efektywności sprzedaży

    Wzrost obrotów firmy

    Redukcja czasu wdrażania nowych produktów

HR

Rozwój i wzrost zaangażowania pracowników to jeden z czynników sukcesu każdej firmy. Działamy zgodnie z tą ideą, stawiając na pracę grupową, transfer wiedzy i kreowanie liderów oraz budowanie kultury ciągłego doskonalenia.

Kluczowe korzyści

    Wzrost zaangażowania pracowników

    Redukcja rotacji pracowników

    Wzrost wiedzy pracowników

Dowiedz się więcej o współpracy!

Przejdź do artykułu
Przejdź do artykułu
Przejdź do artykułu
współpraca z firmą konsultingową
Przejdź do artykułu
firmy lean w polsce
Przejdź do artykułu

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta