DIAGNOZA PROCESÓW SPRZEDAŻOWYCH
ETAP I
Konsultacje z kadrą zarządzającą
Wymagania branży
Segmentacja klientów
Charakterystyka produktów i ich unikalne
Planowanie zmiany i działania
ETAP II
Obserwacje i pomiary procesów
Mapa procesów
Mapa i scenariusze interakcji klienta z
Analiza procesu budowy planu sprzedaży oraz
Analiza systemu raportowania
Analiza systemu wsparcia sprzedaży (back office)
Analiza działalności sprzedażowej
ETAP III
Identyfikacja strat oraz potencjału do usprawnień
Problemy organizacyjne
Zakłócenia przepływu informacji
Czynności zbędne w procesach
Identyfikacja wąskiego gardła
ETAP IV
Analiza systemu pod kątem optymalizacji
Analiza przepływu informacji
Analiza przepływu dokumentacji
Analiza organizacji pracy
Analiza strat w procesach
Analiza potencjalnych luk w obsłudze klienta
ETAP V
Raport podsumowujący diagnozę
Mocne i słabe strony operacji sprzedażowych
Przedstawienie stanu obecnego
Działania Quick wins
Rekomendacje projektów optymalizacyjnych
Potencjalne efekty i zyski z proponowanych projektów
Czas trwania:
3-5 dni
Raport w formie prezentacji
Inwestycja:
„Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki”
Identyfikacja wąskich gardeł w procesach sprzedażowych
Określenie priorytetów do optymalizacji
Wskazanie kierunku działań długoterminowych
„Świeże spojrzenie” ekspertów na firmę
Rekomendacje projektów i pomysłów optymalizacyjnych
Określenie efektów i wdrożenia
Długoterminowy Plan Działania (Action Plan)
Główne procesy: profilowanie, prostowanie, zgrzewanie.
Założenia diagnozy: analiza procesu sprzedaży pod kątem sprzedaży detalicznej i hurtowej.
Główne procesy: projektowanie, cięcie blach (laser, water-jet), frezowanie, druk solvent, spawanie, montaż ręczny, lakierowanie, tapicerowanie, montaż elementów w miejscu docelowym.
Założenia diagnozy: eliminacja strat podczas realizacji projektów. Ujednolicenie prowadzenia projektów o niskiej seryjności oraz powtarzalności. Usprawnienie przepływu informacji. Organizacja procesów biurowych. Zastosowanie narzędzi lean w usługach.
Główny proces: kontrola jakości
Opis: Brak systemowego prowadzenia procedur obsługi reklamacji powodował szereg problemów takich jak: pominięcia, niedotrzymane terminy, problemy komunikacyjne na linii firma – klient, a tak że problemy komunikacyjne wewnątrz zespołu. Dodatkowo w firmie brakowało standardu rozwiązywania problemów, który zapewnił by eliminację przyczyn źródłowych. Zaprojektowane narzędzie rozwiązało wszystkie powyższe problemy i wprowadziło dodatkowe mechanizmy wspomagające permanentne likwidowanie sytuacji prowadzących do zgłoszeń reklamacji.
Jeżeli chcesz, tak jak nasi klienci, rozwijać swoje przedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami i umów się
na spotkanie, na którym zostanie przedstawiona wizja Transformacji Lean.
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.