Standaryzacja pracy

BranżaAutomotive
Zatrudnienie+150
ProdukcjaWyroby stalowe
Główne procesyMontaż i pakowanie
ZałożeniaOpracowanie optymalnego sposobu wykonywania operacji. Podniesienie wydajności, eliminacja błędów, redukcja poziomu braków.
59%

Wzrost wydajności o 59% w stosunku do normy – do 43 szt./h

99%

Poprawa ergonomii stanowiska dzięki optymalnemu ułożeniu narzędzi i komponentów

Spojrzenie biznesowe to element, który wyróżnia konsultantów Lean Action Plan. Dostrzegają potencjał i są w stanie szybko wprowadzić, wspólnie z pracownikami, odpowiednie rozwiązania.

Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.

Straty klienta

  • Niska wydajność pracy na detalu – 27 szt./h

  • Brak standaryzacji wykorzystywanych narzędzie

  • Brak opisu właściwego ustawienia klucza dynamometrycznego – możliwość przesłania braku do klienta

Podjęte działania

  • Analiza czasów wykonywania poszczególnych operacji i przebiegu procesu

  • Opracowanie właściwego, z punktu widzenia przepływu materiału i ergonomii, ułożenia stanowiska [Fot 1]

  • Zastąpienie narzędzia konwencjonalnego elektronarzędziem

  • Stworzenie wyraźnego oznaczenia parametrów klucza dynamometrycznego na karcie standaryzacji [Fot 2]

Uzyskane korzyści

Wzrost wydajności o 59% w stosunku do normy – do 43 szt./h

Redukcja ilości pomyłek w nastawie klucza dynamometrycznego

Poprawa ergonomii stanowiska dzięki optymalnemu ułożeniu narzędzi i komponentów

Fot. 1 – Ułożenie komponentów i narzędzi na stole roboczym

 

 

Fot. 2 – Parametry klucza

Fragment karty standaryzacyjnej

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta